onsdag

Onsdagssmoothie!

Hurra!

 

Äh, jag har inte så himla mycket att komma med idag alltså.

Det rullar på, och jag ser fram emot påsk och tre dagars ledigt! Och fina vänner som kommer hitåt. Åh.

 

På hemväg från jobbet ikväll tänkte jag bara pipa in på coop lite snabbt och handla lite mat.

Parkeringen var fullspikadm det var fler än jag som tänkte handla mat idag.

Jaha, jag plockade min korg full och gick och ställde mig i kö. Blev lite förvånad över att det var shopexpressköerna som var längst. När jag väl kom fram till kassan visade det sig att systemet låg ner, och det inte alls gick att betala med kort.

Jag chansade på att mina kontanter skulle räcka, men det sket sig, så kvittot fick parkeras och jag fick sälla mig till skaran av kunder som fick gå till uttagsautomaten. Kön var lång där också.

Så jag gick 20 meter till och fick vänta ungefär 5 sekunder på att det skulle bli min tur.

Gissa om jag var nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin