pust

 
Så här pigg och fräsch är jag.
Jag har mått lite under vädret senaste veckan. Sista dagarna innan semestern är det väl ingen som är särskilt pigg, kombinera det med att jobba ganska mycket mer än vanligt, sova kasst, ha PMS och dåligt väder.
Jag fick avbryta senaste löprundan för jag fick sånt monsterhåll att jag var tvungen att sätta mig ner på gångbron och pusta, sen hoppade jag över 3 tänka pass för jag bara orkade inte.
Så idag tänkte jag att jag bara skulle testa lite försiktigt hur det kändes att lunka 3 km. Kanske 5 om det kändes bra. Om det kändes bra!
Det blev en mil!!
Årets första och livets fjärde mil. Det är inget man gör bara så där, och ändå var det just precis det jag gjorde.
 
Hurra för mig!!
 
Nu ska jag duscha och sen tvångsmata mig själv både pasta och glass.
Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin