god jul!!



Så här på självaste julafton börjar jag visa några pysslade klappar.
Först ut blir mantlar (en likadan till, men som inte syns på bild) och kronor till mina brorsöner.
På bilden ser de gröna ut men i verkligheten är det dessa färger.
 
Mantlarna är bara vanliga halvcirklar som är vändsydda och så små halvcirkliga kragar som också är vändsydda, med knytband.
Kronorna är vändsydda med bordsfilt emellan. Ojoj, det var knepigt att få bra! Men jag tror det blir bra ändå, så det så.

God jul!!

Kommentarer
Svägerskan säger:

Underbara klappar till mina små prinsar, tack igen!

2012-12-25 | 09:58:31
Helena säger:

Åh vad fina! Tänker att små pojkar med såna mantlar måste se ut som Skorpan och Jonathan! :)

Svar: ja-a, där har du ganska så rätt :)
maja

2012-12-27 | 23:02:10
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin