glada fötter

 

Jag läste häromveckan i en tidning om my happy feet, sockor som rätar ut tårna.

Jag har haft problem med mina tår sen jag var typ 9, och inte blev det bättre av att jag bröt det där jädra metatarsalbenet. Jag kikade lite på internätet om de där sockorna, och tyckte det verkade bökigt att beställa, eftersom jag inte hittade dem nånstans i sverige, och så där...

Så jag gjorde en egen version. Vem är förvånad?

Jag fingerstickade/fingervirkade/fingerpåtade två ormar, som jag helt enkelt stoppar mellan tårna.
Det är döskönt!

Snart får jag nog göra en ny uppsättning som är tjockare, dock. Det krävs lite tillvänjning, det gör ont att spreta ut tårna för mycket på en gång.


Kommentarer
Helena säger:

HEj. Jag har inte kommenterat på länge.

Fina tår.

(seriöst)

2012-02-27 | 00:32:05
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

jag borde göra nåt åt nagellacket.....

2012-02-27 | 12:35:22
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin