söndagssol

Söndag och strålande sol! Solsken så varmt att snön smälter i sydsluttningarna. Underbart.

Efter en tidig morgon och sånginsats i gudstjänsten tog jag med mig Harry Potter i hörlurarna och gick på lång söndagspromenad. Jag älskar solskenssöndagspromenader. Något händer med svensken, och vi hälsar på varandra som aldrig förr! Det är fint.

 

 

 

 

Okej, det ser inte så mycket ut för världen, men detta, mina vänner, är bland det godaste jag vet. Jag insåg att jag inte har ätit plattsås på huuuur länge som helst.

Egentligen är det stuvad vitkål, men i det Linussonska hemmet heter det plattsås.

 

Och så kom jag på att mina grytunderlägg inte finns på pinterest och inte i mitt "kreativa album" på facebook, så kan det ju inte vara!

 

Ungefär så. Nu ska jag titta på Glee och leta nya pins och läsa bloggar.


Kommentarer
Pälä säger:

Sesamnuggets är gått.

2012-02-12 | 17:04:59
sessy säger:

they sure are!

2012-02-12 | 17:38:58
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin