nyförvärv


Jodå, det blev tulpaner igår. Vita. Vita tulpaner är de bästa tycker jag.
De gör sig hemskt bra på ett tårtfat i fönstret, tycker jag.
Och så köpte jag en ram.
I somras, när jag fyllde 25 önskade jag mig en familjefotografering. Jag fyllde 25, storebror och hans söta fru firade 30, mamma/farmor blev 60 år och de två små karlarna (nåja) i mitt liv fyllde så pass jämnt som ett och tre. 2011 var ett jubileumsår att minnas, så klart!
Så en dimmigt uschlig dag i höstas for vi till fotografen och smilade upp oss.
Men försök att ta kort på en fotofram utan att rummets fyra fönsterrutor speglar sig i glaset så man inte ser nåt annat.
Happ, lite te på det. Och en huvudvärkstablett......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin