sorry

 

Alltså, förlåt för tristare än vanligt här på bloggen.

Men jag är rätt trist för tillfället, av mer eller mindre uppenbara skäl.

I fredags bestämde jag och Patrik alltså att åtminstone jag är singel... Jag vill inte syssla med skitsnack, så jag tänker inte skriva mer om det. Vad han gör är upp till honom.

Jag smsade en vän i Stockholm för att få ventilera lite, och redan i lördags dök det upp rosor vid min dörr. Tack Martin.

 

Ja, en brakförkylning och ett skov av sömnproblem på det, och trista besked angående jobb, så... Så är det lite tungt just nu. I´ve been through worse, jag känner mig inte besegrad, men jag har inte så mycket ork över för att hitta på käcka blogginlägg. Det hoppas jag ni förstår, go´vänner.

Men det är inte värre med mig än att jag sitter här med en mugg te på lunchen istället för att göra det jag ska, dvs. planera eftermiddagens jobb. Dessutom med ett första försök av water marble nail art på fingrarna. Ett färgat och ett ofärgat lack, och jag är riktigt nöjd faktiskt. Men det känns inte riktigt som jag...än...

 

Ja, nä... tills vidare!


Kommentarer
Anneli Sélsfors säger:

Killar....



Du är vacker du är snäll och det är skam att inte vi kan vara ett par.....:/ är ju gift med Håkan, men du är fortfarande vacker och snäll. Virkar och stickar vackra saker, nu fattas det bara att du fixar till ett staffli o färger.....;)

Du vackra

2012-01-25 | 14:56:43
Sofie säger:

Skickar en stor, varm kram till dig Maja ! Du är så rolig och go precis som du är, glöm INTE det :)

2012-01-25 | 18:30:05
M säger:

Whats friends for...

2012-01-25 | 19:20:22
Helena säger:

Nagellacket kan nog bli -du- tror jag, det klär dig. ;)

Fin mugg! Jag har en likadan (tror jag.)

Är det ignorant att kommentera på de ytliga, triviala sakerna i ett sånt här inlägg..? Jag vet inte.

Men för min del behöver man inte vara käck jämt, jag hänger kvar ändå. Som en älgfluga. Ha-ha...

2012-01-25 | 19:58:34
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

Anneli och Sofie: tack! va ni är fina.



Martin: tack igen:P



Helena: Nej, jag tycker inte det är ignorant eller dumt, så jag säger tack. =)

2012-01-26 | 20:32:09
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin