freitag

 

Idag gick jag upp tidigt för att hinna dricka flera muggar te i lugn och ro, färga håret, ordna upp jobbsånghäftena och veckostäda utan stress.

Eller också var det så att jag hade missat att jag inte skulle göra dagens två första jobb, utan bara det sista.

Ja, det blir inte lätt att jobba in alla minusjobb i höst, men jag räknar med att arbetsgivarn förstår att det inte är mitt fel, och att vi kan lösa det.

Vi ska på möte med chefen nästa vecka, kollegan och jag, och då ska vi försöka sälja in ett matrial + skiva-projekt, och på så sätt både skapa ny verksamhet och jobba in omvandlad förlorad tid. Borde väl kunna gå va?

 

Ja-a, nu är här rent och städat och klart för helg iallafall.

Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin