good times

Ojojoj!!!
Vilken helg...

Fredag - lekparkshäng och trädklättring med storebror, brorsöner och en irish whistle.
Storebror fastnade i rutschkanan.
Lite jobb, fika och sedan raka vägen till Götelaborg.
Middag på hard rock café, brädspel halva natten på hotellet.

Lördag - Hotellfrukost!!!  Och Liseberg.

Söndag - Härlig gudstjänst och mycket beröm för min sånginsats.
Finlunch hos mamma och pappa.
Häng med hela familjen och världens bästa brorsöner.
Fixa fälgarna på bilen på coopparkeringen, hem och nysta svampfärgat garn.
Och dricka te mamma och pappa köpt med från öland.

I don't mind!



Kommentarer
Helena säger:

Du! Vad fin du är! Och jag är inte alls avundsjuk på de där choklad-vinsterna...



Kul att få beröm när man sjunger fint, det tycker jag.

Ah vilken härlig helg, jag är bara lite avis.. :D

2012-05-20 | 22:00:30
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

:) tack Helena, jag kände att det var en bra dag idag, så jag passade på att fota :)



Ja, Patrik hade turbyxorna på sig igår



bra helg! :)

2012-05-20 | 22:41:50
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin