hallå!!!

 

Jodå vänner, jag lever och frodas, oroas icke.

Jag har bara haft annat för mig än att sitta vid datorn.

I fredags direkt efter jobbet gick jag på bio me Sarah. Nya American Pie såg vi, och efter filmen gick vi hem till Sarahs syster och lagade lite mat och låtsades att vi såg på hockeyn och härjade lite med 1½åringen.

I lördags sjöng vi med kören på Öxnehagadagen, med soundcheck och mat (åh, det fanns dal!!) och själva giget så hade ett par timmar gått.

Jag och Patrik åkte hem till Sarah och Danne och spelade spel i hur många timmar som helst. Det var magiskt.

Framåt kvällen behövde vi luft, tog en bil upp till stadsparken för att rasta oss lite.

Fick syn på en öppen dörr i berget, avspärrad med plastband, men öppen.

Måste ju kollas in. Patrik gick först, med ficklampa, Sarah gick efter och blev livrädd när Patrik snudd på försvann. Det var djupt och vattenfyllt.

Jag skrattade så jag fick hostkramp i hela magen. Underbart.

Och igår, söndag, hängde jag med Patrik mest hela dan. Jag matade skäggagamer med både syrsor och sallad, de åt så snällt trots att det var en annan hand.

Och när jag kom hem gick jag hellre kvällsprommenad med Reacher (Child) i öronen än satte mig här, så det så.

 

Men nu är det ny vecka och nya tag. Nu sitter jag och filar på en planering för sångstund på dc, "ska bara blogga först".

Jahaja, så kan det vara.

Hoppas din helg var minst lika bra.

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin