helsingborg

Ja, jag vet att det har varit ovanligt tomt och tyst här, men jag har haft saker för mig.

Som i torsdagsmorse, tillexempel.

Då var vi 15 personliga assistenter och en enhetschef som packade in oss i minibussar och for till Helsingborg.

Vi gick på ett museum, och se var det hopp och lek.

På kvällen var vi på Wallmans.

Haha, Maggan vinkade tills sig en av killarna och såg till så han stoppade en mick under näsan på mig, jag sjöng av hjärtats lust och glädje. Sen stod karln så vänligt kvar tills Ubbe hunnit fota.

Och ja, jag vet att jag nästan ser nykter ut.

 

Jag bjussar på det, se!

 

Karln som serverade vid vårt bord gick, mitt under ett nummer och hämtade öronproppar åt mig.

Typiskt bra!

Jahaja, en grymt skön hotellsäng och hotellfrukost senare hann vi med ett par timmars shopping, fast min klick satt mest på ett dömysigt café och drack te. Finfint.

Sen packade vi in oss i bussarna igen. Vissa av oss var ... låt oss säga, något tröttare/yrare än när vi for dit. Så säger jag inte mer.

 

Tack Jönköpings Kommun :)


Kommentarer
Helena säger:

Snygg juuuu! Frågade du om han hade planer på att flytta till Jönköping?

2012-05-07 | 22:01:30
Bloggadress: http://roe.laff.se
sessy säger:

hmm, njä, vi hann inte riktigt diskutera just den frågan...

:)

2012-05-07 | 22:03:37
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Anna säger:

Vad omtänksamt av han som serverade att kommamed öronproppar. Har själv alltid öronproppar när jag är på uteställen. Fick lätt tinnitus efter en konsert och som tack och lov gick över efter en veckan. Sedan dess har jag alltid öronproppar med mig och pluggar oftast också in dem. Så skönt att slipa få ont i öronen eller tinnitus.

2012-05-08 | 22:14:30
sessy säger:

Ja, det känns viktigt att vara rädd om öronen, så jag satt och höll för öronen, eftersom jag helt hade glömt bort att få med mig proppar.

Dessutom blir ljudbilden så himla mycket snyggare, tycker jag, mellanregistret kommer fram tusen gånger bättre.



=)

2012-05-09 | 12:05:37
Bloggadress: http://sjomajlin.blogg.se/
Anna säger:

Visst ska man vara rädd om öronen. Kan inte annat än hålla med om att ljudbilden blir bättre med öronproppar. Kan tips om ClearEAR öronproppar som finna på Kjell & CO. Kanon att ha på ute stället, konserter mm där man fortfarande vill höra ljudet bra. Dessutom är det helt genomskinliga så de syns inte ens.

2012-05-12 | 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin