sagan om en fleecejacka


Ja, jackan på bilden, alltså.
Jag har funderat ett tag på att jag borde köpa mig en fleecejacka, gärna i nån lite rolig färg.
Men inte orkat ta tag i det.
I fredags var jag en sväng uppe på a6 (köpcentret...) och bara fick för mig att jag skulle kolla läget på stadium.
Väl där fick jag syn på en klädstång med en "passa på!"skylt och tittade lite snabbt.
Där hängde en (1) fleecejacka, i rätt storlek och i rolig färg.
Nedsatt från 349 till 99.
Taget!
Jag gick till kassan, där kassörskan knappar in den och säger "49 kronor blir det där då".
Okejrå, sa jag och var dönöjd.

Tack för visat intresse.

Kommentarer
Anna säger:

Snygga ben!!!

Svar: haha! tack så mycket! =)
maja

2012-11-14 | 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin