ingen fashonista, men...

 
Nej, jag är definitivt ingen fashonista, men jag tycker det är kul att känna mig lite fin.
Fast några av de allra bästa dagarna är ändå de då man gräver längst ner i garderoben och sen åker ut i skogen och eldar. Precis så spenderade jag min lördag. På en bänk mot en vägg i solskenet (ja, när solen inte var skymd av eländiga moln...) lagade lunch på muurikka och när elden falnat, solen gått i moln och maten i magen gjorde kroppen kall flyttade vi oss in i torpet och tände i spisen och nästan en hel raggsocka blev till.
Underbart!

Fast därnånstans började jag få galet ont i ryggen.
Framåtkvällen fick jag säga "ja, jag hittar gärna på nåt, men inte typ...bowling..."
Efter dusch och ombyte blev det matlagning, sällskapsspel och film. Och erbjudande om att gosa med en kattunge. Jag är väldigt allergisk och tycker väldigt mycket om katter. Inte går det att tacka nej dock...
Aaaaaaatshooooo!!
 
Sen blev det söndag och jag kom upp ur sängen först på tredje försöket med eländesryggen och dessutom förkyld i ögonen.
Det blev en söndag i sängen, som han sa, Bo-Kasper.
 
Ny vecka, nya tag, lite mindre ont i ryggen idag, lite mer förkyld, både i näsa, hals och ögon...
Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin