gahhhh!!

 

Jag sitter här med värsta magknipet och ångestkryp i hela kroppen.
Har pratat med ena chefen på morgonen och nu har jag lagt ihop ett och ett i mitt arma huvud.
Jag kommer bli uppsagd från båda mina jobb, bli utan a-kassa, börja knarka och frysa ihjäl på gatan innan jul!
Eller nej, föresten. I nästa ångestattack kommer jag tappa greppet totalt och bli faststpänd i ett långbad-badkar på Ryhov för överskådlig framtid.
Lika bra det, då slipper jag frysa ihjäl på en parkbänk i rådhusparken, det vill man ju inte...
 
Shit....
 
 
Måste sluta gråta innan jag ska åka på spelning....

Kommentarer
Anneli säger:

Vad har hänt???? Vaddå uppsagd......behöver inte vännerna musik längre eller behöver inte din vän trygghet längre för att överleva.....??????

Svar: klart de behöver, allihop, men kommungubbarna som bara ser pengar har ju ett och annat att säga, och det är svårt att ens få en chans att säga emot dem....
maja

2012-09-06 | 17:59:21
M säger:

Du får plats hos mig...

Svar: tack
maja

2012-09-06 | 18:11:32
M säger:

help will always be given at hogwarts to those who ask for it!

Svar: skit med att jag inte jobbar som musikprofessor då...
maja

2012-09-06 | 18:13:41
M säger:

I min värld är du redan en musikprofessor!

2012-09-06 | 19:07:44
Lova Kopp säger:

NEJ! Hoppas att allt löser sig. Tänker på dig här borta. Kram

Svar: tack :) ja, det löser sig säkerligen på ett eller annat sätt. Om inte annat får jag hoppas på revolutionen :P
maja

2012-09-06 | 19:25:37
Bloggadress: http://lovakopp.webs.com
Helena säger:

Pengar suger. Säg till om du behöver nåt. En kopp te och en filt kanske?

Eller om du vill ha en bra referens för att börja timvikariera på Dalviks hemtjänst. :)

Svar: tack söta du :)
maja

2012-09-06 | 20:53:15
Bloggadress: http://roe.laff.se
Svägerskan säger:

Du är välkommen att flytta in i vår nedervåning om det skulle behövas. Hoppas och tror att det ska lösa sig med arbete för dig. <3 <3 <3

Svar: ja, det där var väl lite av ett helt hönshus från en fjäder, men det ser inte helt stabilt ut, så vi får hoppas på det bästa, helt klart.
maja

2012-09-06 | 21:31:20
Storebror säger:

Skriver under på föregående, säg till vad vi kan göra om det kör ihop sig.

2012-09-06 | 22:06:32
Bloggadress: http://bera.webblogg.se/
Rikard säger:

AJ... hoppas det löser sig. Jag har bara två tummar, men jag håller båda.

Svar: tack :)
maja

2012-09-06 | 22:31:42
Helena säger:

Åh, vad mycket folk som tycker om dig! Mys! ♡

Svar: :)
maja

2012-09-07 | 21:31:05
Bloggadress: http://helenarydberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin