vad sa du?

 
Jag gillar snygga vader.
Inte för att vara sån, men shit va snygga vader jag har, dessutom. Jääääs.
Jahaja, jag köpte nya jeans idag, som jag försökte fånga på bild men det är höst och mörkt (och elände), så det gick ju så där...
De sitter svintight över vaderna. De är kruxiga att lirka på och ännu svårare att kränga av.
Om jag gör fler tåhävningar kanske jag inte kan ha byxorna alls! Det vore egentligen kul. Fast rätt onödigt.
Fast å andra sidan har ju jeans en förmåga att töja sig....
 

Kommentarer
Tant Trassel säger:

Jag har stora vader pga all övervikt jag har släpat runt på alla år.
Det är ganska jobbigt. Vill helst ha tighta byxor men dom sitter ofta tokit då dom fastnar ovanför knäna å korvar sig där eftersom dom e så tighta runt vaderna att dom inte glider ned lite snyggt när man reser på sig utan sitter kvar ovanför knäna.
Tycker det e jobbigt. Hade gärna haft mindre vader.

Svar: ja, det förstår jag är jobbigt. Jag kan ju välja att ha snortighta ben eller bootcut, allt efter känsla eller humör...
maja

2012-09-27 | 08:06:01
Bloggadress: http://trasseltofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin