och så...



Inte nog med att jag måste jobba hela dagarna, från mitt skrivbord (vuxenpoäng) ser jag den fantastiska terassen/balkongen på andra sidan innergården. (Heter det innergård om det är flera våningar upp?)
Det är inte rättvist!!!
Nåja, det får väl gå. En vacker dag ska jag också ha en takterass, ovanför badrummet med panoramafönster mot en fantastisk havsutsikt, sattehhhh...

Och jag sitter faktiskt inte på kontoret hela dagarna. I måndags, tillexempel hängde jag på en tatueringsstudio, fast bara som publik. Och igår stod jag och sorterade papper, ett dokument på 14 sidor skrevs ut i 100 ex och skulle sedan sorteras sida för sida.
Och idag är jag i parken och roddar med Rock&Art inför helgen.

Ja, alltså.. Nytt jobb, massor i skallen, tidiga morgnar, långa dagar... Jag bloggar när jag hinner känna inspiration, go' vänner. Hoppas det räcker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin