weekend plan



Helg!

- Jag har påbörjat/avslutat alla stickprojekten jag hade på planen förra helgen. Det underbara gröna som ska bli en jumper är bambu/ull, ett mycket härlig blandning jag inte träffat på förut. Lövli!
Det grå/vita går också framåt, det ska bli present, så jag får hålla lite på det.
 
- Rock&art... ja... det blir svinbra, men är lite tröttande.
 
- Bröllopslördag. Ska försöka klura ut nåt jag kan ha på mig bara. Har sånt klädångest att det inte är klokt.
 
- Sovaaaaaaa, det har gått ut väldigt mycket energi denna veckan, ska försöka att medelst sömn återhämta så mycket jag bara kan. Ptja.. Med sömn och garn, om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin