weekend plan


Oh, helg! Skönt!
 
- Jag ska måla lite, behöver mer färg.
 
- Plantera om några blommor. Älskar att jag har så många fönster i min lilla skokartong!
 
- Nya gardiner? Det är frågan.
 
- Lite frilufsande ska hinnas med. Förhoppningsvis blir det eld!
 
- Veckostädningen...suck...
 
- Vimpel ponchogenseren!!!! Garnet kom med posten igår och jag fick andnöd!!!
 
- Kanske kan jag våga mig på att bläddra i inspirationslektyr också. Jag har så mycket inspiration jag måste hinna göra år innan jag fyller på dock. Beställde visst ännu mer garn igårkväll... Hoppsan!
 
Ha en bra helg!!
 

Kommentarer
Lilo säger:

Låter som en helt perfekt helg! Trevlig helg!

Svar: tack det samma!! :)
maja

2013-08-17 | 11:56:45
Bloggadress: http://knittedscraps.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin