weekend plan

 
 
Oh, gode tid vilken helg!
Ja, jag har inte gjort nånting alls, och just därför hunnit med massor. Det var precis vad jag behövde.
Helgen började med att jag jobbade i fredags kväll.
Sen blev det liksom aldrig riktigt tid att sitta vid datorn, och när jag väl satte mig var jag inte ett dugg sugen på att blogga.
Så... så här fick det bli den här helgen :)

Jag har bakat pepparkakor och umgåtts med familjen, tagit sovmorgnar och långpromenad. Ätit chips, godis, pepparkakor, pepparkaksdeg och pizza. En rejäl påfyllning av energi behövdes!
Läst magasin, tillverkat julkort, städat, handlat mat, förädlat garn, pulsat i snön och tänkt långa tankar utan att trassla in mig i dem.
 
Ja-a, gode värld vilken välbehövd helg.
 
Glad andra advent, vänner!
Hoppas ni har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin