hippa hippa!

Igår var det alltså möhippa för Tesa hela dan.
Ja, nån blow-by-blow-recap tror jag det är rätt få som är intresserade av, men vi hade en väldigt bra dag.

Det roligaste på hela dagen var en olyckshändelse som inte var planerad.
Bruden gick på toa, det skojades om att det som tur var inte fanns nåt fönster så hon kunde klättra ut.
Efter en stund bankade det på dörren och det visade sig att låset hade låst sig alldeles.
Vi skruvade och bände och bräckte med den där dörren i drygt en halvtimme, försökte få tag i nån som visste hur man ska bete sig, försökte på brudens inrådan få tag i kofot.
Ja, alltså, bruden är polis och har ju kanske brutit upp en och annan dörr.
När vi till slut fått sprintarna ur gångjärnen insåg vi att dörren satt sjukt tight i karmen, men till slut kunde Tesa sparka ut dörren, och som den flög!

Roligt!




Vidare till nästa stopp på hippan - paintball.
Det ni ser ovan och antagligen gissar är en samling småfinnar på hakan är i själva verket mitt första möte med paintball. Och det mötet kändes. Kan jag lova.
(Obs, övriga småfinnar är småfinnar.)

Men shit va kul det var!
Jag ...ehum... gillar ju att skjuta...liksom.
Hornen växte ut rätt snabbt och när bruden plötsligt smög upp på mig och sköt på mig på en meters håll, ja då vrålade jag nåt ohörbart och sköt tillbaka.
Hennes magasin var tomt, det var inte mitt.
Score!
Idag har jag både blåmärken och träningsvärk. Sjukt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin