kom och skriv mig det på näääsaaan

 

Tack snälla Rikard för min nya näsa!

Kommentarer
Rikard säger:

Varsågod snälla du. Om den är en present värdig en prinsessa vet jag inte. Men om den är det, then it's just a queen-cidence. En söt näsa till en sötnos, ganska logiskt. Skämt åsido, jag ville visa min uppskattning och det gör mig glad att du verkar gilla presenten.
Grattis, igen. Du är awesome, fortsätt att vara det. :)

Svar: ojoj, hur svarar man på det här?...tack :)
maja

2013-07-13 | 23:15:52
Svägerskan säger:

Även om näsan är häftig måste jag erkänna att min blick drogs till tonårsBjörns huvud som sticker upp till vänster i bild...

Svar: hihih, ja, jag tyckte det huvet passade bra där :)
maja

2013-07-13 | 23:33:41
Rikard säger:

Btw, läste du meddelandet som jag skickade tillsammans med näsan? Antar att du har gjort det, men fick av någon konstig anledning för mig att du kan ha missat det. Jag var väldigt trött när det skrevs, men jag står fortfarande för det jag skrev.

Svar: jodå, jag har läst och rodnat :)tack snälla
maja

2013-07-15 | 13:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin