weekend plan

 
(Ursäkta bildkvaliteten... Det fick bli så idag.)
 
Helg!
Fast här är det semester och lediga dagar, så det känns inte riktigt, men lite så här blir det iaf
 
- Garnkorgen är laddad. Jag har flera små projekt på gång, och är så himla oinspirerad. Men jag stickar på och hoppas på att inspirationen hittar tillbaka.
På söndag är det stickpicknick och det verkar bli rätt mycket folk det här gången. Trevligt. Kanske kommer inspirationen dit också.
 
- Snusa doft av ros.
 
- Ohemult jordgubbsätande. Lätt!!
 
- Lite symaskinssömnad tror jag minsann det får bli. Ett bra sätt att leta inspiration är ju att variera arbetssätt.
 
- Bra bok!
 
- Efter första bilden togs kom jag på att jag glömt!
T-shirt och silvertejp ska experimenteras med. Jag återkommer.
 
 
 
Hoppas din helg och vecka är trevligare än min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin