helgen

Oh, vilken helg!
Den blev inte alls som jag trodde, men helt underbar!
Lördagen spenderades spontant på landet. Joggingtur, frisbeegolf, studsmatta, årets första dopp!
Idag å andra sidan, vaknade jag med ooont i mest-över-allt, mest fötterna och nacken/axlarna.
Det blev en lugn dag, således. Konserten ikväll gjorde underverk i själen!!
Och nu (som först) har jag tid att bara sitta här med mitt te och min stickning.
Underbart!!
Planen föll lite grann, men helgen blev sjukt bra, så det må vara hänt.
 

Kommentarer
Rikard säger:

Ibland gör det inget att saker inte blir som man har tänkt sig. Var det kallt i vattnet?

Svar: nä, precis, det blir som det blir!Mja, jag vill hävda att det var svinkallt, men å andra sidan kom jag i; alltså kan det inte vart särskilt kallt....
Det var långgrunt och pålandsvind, det gjorde väl sitt till
maja

2013-06-11 | 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin