weekend plan



Glad midsommar!!
Äntligen helg och midsommarhelg.

Och vilken helg sen. Jag ska;
 
- Bläddra i min nya bok. Second hand alltså, vilken bra grej.
 
- Jag ska prova att blocka shawletten, hoppas på att luddgarnet är med på noterna.
 
- Sticka på påbörjad babykofta.
 
- Hög tid att börja förbereda musiken till Du är älskad-lägret!! Bygelgitarr for presedent!
 
- Oj vad jag ska stoppa godsaker i mun den här helgen! Milde tid...
 
- Påbörja så många nya projekt som möjligt! Åtminstone klappa och klämma på nya, fina garner.
 
Och så ska vi umgås med myggen på landet, hela familjen, och äta massa potatis och sånt, så klart.
 
Trevlig midsommar, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin