ego.



Jag känner inte riktigt igen mig själv, men är det rockmässa med kören så är det.

Kommentarer
M säger:

Fantastiskt utomordentligt häpnandsväckande hårresande strålande Vacker med en stor portion av OMG, DAMN, Wow å Mums. Å en nypa shit vilken pingla

Svar: men oj.... jag blir generad.... ju...
maja

2013-03-17 | 14:27:49
M säger:

Orden är ju dock i underkant då dem inte räcker till för att beskriva denna magnifika Kvinna

2013-03-17 | 20:29:13
Rikard säger:

"Nobelpriset i fysik 2013 tilldelas Maja Linusson, för att medelst snyggchock ha visat att det VISST är fysiskt möjligt att få folk att bokstavligen tappa hakan i golvet."

Svar: men...men...men....Jag skrattade generat rakt ut när jag läste det här, Rikard...
tack :$
maja

2013-03-17 | 22:29:03
Helena säger:

Det gjorde du bra, snyggt jobbat med eyelinern! :)

Svar: tackdu. Det var inte på första försöket, om vi säger så... :P
maja

2013-03-18 | 14:29:00
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin