weekend plan



Långhelg, hurra!!
 
- Jag bakar sällan, men nu har jag vart baksugen flera dagar, så det får bli en superchokladig påsktårta.
 
- Mamma har köpt biljetter till Jesus Christ Superstar i en lokal uppsättning. Förväntningarna är skyhöga, JCS är  en riktigt favorit.
 
- Narcisser!!
 
- Babyfilten stickas vidare. Den har fått flytta över på en rundsticka för att få plats.
 
- Inspirationslektyr.
 
- Musik, musik, musik. Sjunga lite med kören ikväll. Och så måste jag jobba lite i helgen också. På tisdag har jag en spelning jag redan är lite nervös för. Måste jobba ihop ett program som funkar...
 
Ja, och så självklart en massa påskgodis, sovmorgnar, påskmiddag med familjen och förhoppningsvis sol på näsan.
 
Vad ska du göra i påsk?
 

Glad påsk vänner!

Kommentarer
Rikard säger:

Det blir körkortsteori för hela slanten. Jag hade första körlektionen idag, nästa blir på tisdag. Det ska bli skönt att få det gjort, det har dröjt allt för länge.

Svar: håhå, träääligt att plugga, men så sjukt gött när det är klart.Jag tog min lapp på höstlovet från sjövik, make till frihetskänsla - att kunna ta bilen in till Avesta city och köpa godis :P

Lycka till!
maja

2013-03-28 | 22:38:47
pälä säger:

vad är det för låt? känner jag igen den eller inbillar jag mig bara?

Svar: ljusaaaa kvällaromvååreeen

har alltså ingenting med saken att göra, men det är en skapligt snygg not.
maja

2013-03-30 | 19:49:36
pälä säger:

okok, jag tyckte det såg ut som vår vän lukas zdenek...

Svar: ah.... good times
maja

2013-03-30 | 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin