weekend plan



Jag härmar One sheepish girl rakt av.

-Rockmässa med kören imorgon, söndag.
Huskvarna kyrka kl 18.00, inget inträde. Kom gärna om lyssna!
 
-Inspirationslektyr att bläddra i. Ska försöka få tag i Mollie Makes också. Får se hur det går.
Lånade dessutom en trave bra böcker på bibblan i veckan.
Det är nämligen så att jag inte har så mycket hantverksidéer på lager. Tipsa mig gärna om du har nåt bra!

-Fotkräm till händerna.
Mina fingertoppar beter sig mycket märkligt, nästan som om jag bränt mig, ömt och lite bedövat. Spruckna fingertoppar som kliar.
Fattar ingenting men försöker hålla dem mjuka.
 
-Nytt nagellack och dags att lära använda eyeliner. Hej ytlighet.
 
-Rätstickad bomull. Ska bli en babyfilt till välgörenhetsprojekt.

-Älska blommor och solljus! Jag skiter i att det ska snöa hela veckan, nu är det vår!
 
Vad gör du i helgen?

Kommentarer
Rikard säger:

Spruckna fingertoppar säger du? Kådsalva is the solution. Skickar en burk med posten, såvida du inte har något emot det.

Svar: Kådsalva har jag hört om men aldrig testat. Vore spännande
maja

2013-03-17 | 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin