eget skryt i kvadrat!



Alltså... Med risk för att lukta riktigt illa (de säger att eget skryt gör just det)... Men det här är min blogg och här får jag skryta så mycket jag bara vill!
Så här såg jag inte ut för 1½ år sen, om vi säger så.
In ya face!!
 
(Nej, det där menade jag inte, jag tycker ju om er.
Men jag och Anneli pratade igår om att en del blir så jädra provocerade av en lyckad viktnedgång. Så provocerade att de hittar på anledning efter anledning efter undanflykt efter undanflykt, men grejen är ju att det  är hen själv hen lägger krokben för, jag skiter väl fullständigt i vilket! :P
Det är lite roligt att vara på den här sidan, så att säga.)
 
Nåja, färdigskrutet för idag.
Jag har sån sjuk träningsvärk efter gårdagen. Good times!

Kommentarer
Patrik säger:

Farligt snygg dendäringa Maja alltså :P

Svar: smörarn!!
maja

2013-05-17 | 01:16:30
Helena säger:

tunnis! :)
MEN! att vara smal är inte allt, hoppas du mår bra med! ;) <3

2013-05-19 | 02:09:18
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin