missa det här!

Rubriken gäller min mor, om hon hittar hit före mors dag.
Då kan du väl passa på att missa det här inlägget, mamma.

Övriga;
 
Den där färgglada utmaningen jag funderade på att ta mig an i helgen blev av och blev klar väldigt mycket snabbare än jag hade tänkt mig.
Inte så pjåkigt. Ett par avsnitt Smash och så vart det en pippi. Stor som en björktrast, men med färger som vore det en blåmes. Ptja, är det så noga egentligen?
Så här gör man och det var det första jag stickat på engelska och det gick över förväntan. Fick youtuba ssk, sen var saken biff.
Och fler lär det bli.

Kommentarer
M säger:

Cool! Do it1

2013-05-18 | 15:46:39
Svägerskan säger:

Jättesöt, hon kommer bli väldans glad!

Svar: ja, det får vi hoppas :)
maja

2013-05-18 | 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin