projektbag

 
 
Det är fredag igen. Hur gick det till?!
I söndags satt jag och kikade i almanackan och konstaterade att veckan skulle bli betydligt lugnare än den förra.
Ja, det har den för all del varit, men jag har knappt hunnit varken sitta vid datorn eller sticka hemma. (Har passat på att sticka o-hemma så mycket jag bara kunnat!)
 
Jahaja, igår var jag nånslags kreativ ledare på en tjejgrupp och fick själv feeling och dekorerade en projektpåse som synes ovan.
Mycket av det som stickas nu är liksom hemligt drygt en månad till.
Och det som inte är hemligt är tråkigt att visa upp. Exempelvis har jag stickat cirkus 15 mössor av restgarn, inte mycket för världen att se.
Och det som eventuellt skulle kunna vara nåt att visa upp går ju inte att fånga på bild efter arbetstid, mörkret har intagit landet.
Men idag hade jag 3 minuter över, och projektpåsen i bilen, så jag satte upp mobil fotostudio.
Så kan det gå.
Nu är min lunch snart slut och det är ett par arbetstimmar kvar tills jag går på helg.
Jag jobbar över varje fredag, så även idag. Å andra sidan tar jag sovmorgon varje tisdag...
Nåja. God fredag, hörrni!

Kommentarer
Rikard säger:

The project bag "is in the bag". Tjusigt.

Svar: haha, tack
maja

2013-11-24 | 00:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin