weekend plan

 
 
Helg!!
Lovely
 
- Ska ta mig i kragen och skära mig en treveckorssallad. Sååå gott!
 
- Hemlighetsstickning. Julen närmar sig med stormsteg!
 
- Som sagt, julen närmar sig. Inspirationslektyr.
 
- Nyckeln får symbolisera att jag äntligen fått på vinterdäck på bilen. 16 nov är väl lite lagom va?
 
- Det ska bli fler julkulor. Är inte helt säker på att jag prioriterar dem i helgen, nåt ska jag ju ha att göra nästa vecka också!
 
Men nu ska jag äta morot(och lök)soppa och äta surdegsknäcke med vällagrad prästost, hurra!!
Trevlig helg, vänner!

Kommentarer
Helena säger:

inspirationslänk
9gag.com/gag/azbMD8N

Svar: tumme upp!!
maja

2013-11-19 | 20:56:46
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin