och så...

 
 
Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
När jag inte vet det brukar jag skriva om vad jag stickar på.
Just nu stickar jag på en tre-filmströja. Inte så jätteexalterande. För övrigt har ju julklappsstickningssäsongen börjat, och då kan det vara klokt att hålla tyst om vad som är på stickorna.
På torsdag firar vi mamma-min´s födelsedag och då kan jag äntligen skryta om den där hemlighetsstickningen i fingarnet som jag njutit av!
 
Mm, och för övrigt och kämpar jag på med nya jobbet. Chefen frågade häromdagen om det kändes som att jag har koll eller om jag famlar. Jag tyckte det verkade klokast att vara ärlig och sa att jag famlar som en tok. Ungefär. Sen tipsade jag om lyxprogg.
 
Ja.. ungefär så va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin