weekend plan

 
 
 
Oh, helg!
Planen kom lite sent, för jag har varit på a6 ett par svängar och en sväng på Dumme mosse, serdu. Och så har jag ont i ryggen och jätteont i nacken. sattehh..
Hur eller hur kan jag ju klart konstatera att jag är i en blå period.
 
- Stora syltburken ska fyllas med skurna pepparkakor. Kanske det enda som inte är blått denna helgen.
 
- Julklappsstickningen har börjat. Det är lite klurigt faktiskt att maska av projekt och inte visa upp dem. Nåja. Det är vad det är.
 
- En blå tröja blir till. En tre-filmströja.
 
- Snubblade över ett blått garn som heter Maja på garnaffärn. Jag hade ju liksom inget val. Det blir ett par mössor som ska skickas till RIA e.dyl.
 
- Ett lite halv hemligt syprojekt. En vän som har en vän som behöver en present.
 
 
och så måste jag städa.... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin