weekend plan

 

Alltså.
Det har varit rätt dålig stämning i mitt huvud ett tag.
Så jag har inte riktigt orkat, ja.. ni fattar...
 
Här är min plan för helgen never the less:
- Jobba med kören på lördag fm.
 
- Sjunga med "privata" kören på söndag fm.
 
- Gå på musikcafé (VuxenVox) på fredag kväll. (är typ på väg nu)
 
- Sticka. Här skymtar hemlighetsstickningen. Jag. Älskar. Den!
 
 
Och så ska jag ge fanken i att bli förkyld, jag ska vila och försöka få rätsida på insidan.
Ungefär.
Trevlig helg!

Kommentarer
Rikard säger:

Trevlig helg på dig själv snällaste du. Jag vet inte hur du mår eller om jag skulle kunna vara till hjälp för att göra situationen bättre på något sätt (och i så fall hur), men jag håller tummarna för att läget blir bättre snart.
Ibland så hamnar man i situationer som man mår dåligt av och inte vet hur man ska ta sig ur. Hur man än vänder sig så har man rumpan bak (såvida man inte tappar byxorna, då kommer den fram).

Jag hoppas att du mår bättre snart. Pepp, peppedi pepp pepp pepp. Ta hand om dig!

Svar: tacktack
maja

2013-10-11 | 23:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin