i lyxförpackning?



Men titta en sån tuff brudinna!
Ja, nä, men idag har jag å yrkets vägnar ägnat mig åt saker jag inte vanligtvis gör. Eller kanske tillochmed aldrig har gjort förr.
Jag har skickat ut pressmeddelande. Jag har promenerat runt på stan med tejprulle och affischer. Hade inte en enda kvar när jag kom tillbaka till kontoret. Dock hade jag två missade samtal och ett meddelande på telefonsvararen, så jag ringde tillbaka. Det var en dam på Sveriges Radio, som efter att vi pratat en liten stund sa "det här låter bra, jag behöver inte intervjua dig nu, vi tar det direkt sen, ringer upp dig lite efter fyra!"
Jahaja, Det gjorde de också.
Oh, så nervös jag blev!! Lite lugnare kändes det när Monica Zetterlund sjöng mig i örat medan jag väntade på min tur. (Fast sen sa radiodamen att det inte var Monica... Jäklar, va jag mååååste se filmen!!!)
När vi pratat färdigt och lagt på var jag genomsvett och kunde inte minnas ett ord jag sagt.
Nyfiken?
Mm, klicka på den här länken (är osäker på om jag länkar till dagens program eller programmet som sådant, klicka vidare till 25/9 om det behövs) och lyssna! Ja, vill man mest bara höra min vackra stämma får man spola fram ungefär en timma och tjugo minuter. Det kan det kanske vara värt!
 
Jag känner mig klart nöjd med dagen hurellerhur.
Tack för visat intresse.

Kommentarer
Rikard säger:

En riktig tuffing. Riktigt snygg bild.

Det var rätt länge sedan som jag senast hörde din röst, men du lät rätt likt så som jag ville minnas att du lät.





Svar: tacktack :)
maja

2013-09-26 | 23:05:49
M säger:

Skit kul å höra hur du låter, de är inte ofta man får det tyvärr.
Men glöm inte bort oss vanliga människor när du är en radio kändis.

Svar: men du Martin, är det inte lite väl starkt att kalla dig själv för "vanlig"?? :P
maja

2013-09-30 | 09:01:46
M säger:

Hmm mjo de har du väll rätt i. Extra ordinär då eller normalt onormal?

2013-10-02 | 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin