weekend plan

 
En sen weekend plan, åh, kan ni någonsin förlåta mig detta?
I fredags städade jag mycket symboliskt all sjuka ur lägenheten och sen var jag så ivrig på att inte vara sjuk nåt mer. Jag hostar och snörvlar fortfarande, och är trött, men nu får det tusan räcka.
Så jag har ivrigt varit utomhus med hela helgen känns det som.
 
- Plockade drygt en liter blåbär med inslag av lingon. Heja allemansrätten! Gott att äta med vaniljkesella!
 
- Jag har stickat på både tröja och möbius. Stickat både hemma och borta, både inne och ute, både på fastland och på (visings)ö.
 
- En nålbindningsnål och en virknål i horn får symbolisera dagens strosande på almogemarknad. Mycket trevligt.

Kommentarer
Helena säger:

Heja rätten för alla män!

2013-09-09 | 20:24:38
Bloggadress: http://roe.laff.se
Rikard säger:

Ja, heja allemansrätten! Bu åt segdragna basilusker!

2013-09-09 | 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin