narcissa socks

 
Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag tycker om systrarna Lestrange (i Harry Potter-böckerna) så himla mycket, men oh, vad jag tycker om dem!
Särskilt Bellatrix, kanske för att man får lära känna henne bättre än Narcissa.
Nåja.
Jag hade ett sockgarn för mycket (LOL!  det kan man aldrig ha, men ett sockgarn jag inte hade planer för) så jag bläddrade genom the unofficial Harry Potter Knits och så var det ju bara självklart att jag skulle sticka Narcissa-sockorna av garnet. Det syns ju på färgerna om inte annat!
Det är ett Reggiagarn, och mönstret har Rachel Coopey gjort.
Toknöjd!!

Kommentarer
Rikard säger:

Toknöjd kan jag förstå att du är, sockorna är toksnygga. Tumme upp!

Svar: yayy!! hurra och tack! :D
maja

2014-04-24 | 00:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin