fy tusan

Alltså, jag måste få...skriva av mig. Om en grej.
Och för den som inte sett hobbit avlägger jag härmed en spoilervarning.
Men det är spindlar i den filmen.
Stora.
I 3D, om man ser filmen i 3D.
Jag var på bio igår, hobbit i 3D. Och jag gillar inte spindlar. Och det är spindlar i den filmen. Stora.
Ni har fattat det nu va?
I sagan om ringen när Frodo hälsar på hemma hos Shelob är det lite läskigt. Och i Harry Potters the Chamber of Secrets är det snudd på outhärdligt. Men det går över ganska snabbt och det är hanterbart.
Men hobbit...  Jag blundade och blundade men såg ändå. Paniken...
Jag upplevde en ny nivå av panik, jag var så nära att kräkas. Fortfarande idag är min kräkreflex på nåt vis närmre än den brukar vara.
Och det tog liksom aldrig slut...
Oh the ugly cry. Men i pulled through!
Fy tusan va bra jag är! Så jädra stark!
Högt och lågt, lågt och högt.
Sån är jag.
God natt.

Kommentarer
Helena säger:

Jag har med sett Hobbit i 3D! Jag tänkte på dig då... Tänkte: Det här ska Maja inte se.

Svar: bra film i övrigt... men sjukt onödigt att göra så stor grej av åttabeningarna...
maja

2014-01-29 | 22:10:48
Bloggadress: http://roe.laff.se
Helena säger:

Mkt bra!
Bara onödigt om man har araknafobi. ;)

2014-01-31 | 21:37:24
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin