weekend plan

 
 
Jag tänker alltid för mycket. Denna veckan har jag tänkt så sjukt himla alldeles för mycket, jag är helt slut!
Helgens huvudmål är att inte tänka. Alls. Typ.
 
- Ska förhoppningsvis använda svettochflåsmetoden för att låta bli att tänka. Om jag orkar.
 
- Den skittråkiga lin/bomullskoftan (som kommer bli så himla bra när den väl är klar) är så vidrigt tråkig att sticka på att jag bara inte kan låta bli att tänka på annat. Kombineras med fördel med antingen stickpod eller typ Lark rise to Candleford. Eller senaste avsnittet QI.
 
- Kvalitetslitteratur kan också skingra tankarna. Jag kombinerar Kishimoto med Fogelström. Högt och lågt, skulle säkert någon säga. Skitsamma. Den ena är roligare än den andra, och går snabbare att bläddra.
 
Hoppas din helg är bra.
Tipsa gärna om fler sätt att låta bli att tänka...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin