gäss te dej

 
 
 
Under semestern har jag inte sjungit flera timmar om dan varje dag. Faktiskt.
Så nu är det dags att harkla igång röst- och pianomuskler.
Terminens första spelning blir på fredag och på måndag nästa vecka börjar ett spännande påhitt.
I våras fick jag frågan av en dam på kommunen om jag ville bli erbjuden på 39 ställen i kommunens äldreomsorg. Jag tackade ja, och strax före semestern fick jag ett spelschema med 39 inbokade spelningar under augusti och september. Kul!
Så jag ska fara land och rike (nä, bara Jönköpings kommun) runt med ett program jag har snickrat ihop med melodikrysslogik. Vi ska ta oss precis som programmet heter - från Galenskaparna till ABBA.
Då är det väl fullständigt rimmligt att kliva förbi Hasse och Tage en sväng?
Japp, så jag spelade in ett litet klipp på kontoret idag. Det var nämligen bara jag i hela huset, tror jag.
(Nåja, där stod faktiskt 4 bilar till i garaget, men det är ett ganska stort kontorshus så det får räknas som tomt.)
Det passar ju ganska bra när en behöver få rossla loss i fred innan det är dags att sjunga så folk hör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin