weekend plan

 
 
Håhåjaja, veckorba flyger förbi!
På måndag börjar jag jobba igen, vilken härlig semester jag har haft!
Denna helgen innehåller:
 
- Stickning! Så klart. På bilden syns en tröja med spetsmönstrat ok som jag startade på Gotland. Nu har jag precis delat av för ärmarna. Det betyder att det roligaste är gjort... Nåja..
 
- Te! Jag är så himla sugen på te i värmen, eftersom det är för varmt för att jag ska orka dricka te när jag är sugen på det. En får passa på på förmiddagarna och kvällarna. Inte så pjåkigt.
 
- The L Word. DVD-albumet hittade hem till mig i veckan, så nu har jag börjat om från början. Lagom väder för't?
 
- Lite sommarläsning. Jag låg i skuggan under trädet i trädgården igår och läste, så skönt!
 
- Jag är trött på min utväxt så det blir ny färg.
 
- På måndag börjar jag (som sagt) jobba igen, så jag ska kika lite i kalendern och få ordning på vad jag ska ha med till kontoret. Det är två spännande månader framöver. Och vad som händer efter det har jag ingen aning om. Hon jag vickar för kommer tillbaka och jag har inte fått rätsida på vad som kommer hända med mig.
 
- Badväder! Åtminstone igår. Jag älskar att bada när jag väl kommer i, men jag kan stå och tycka att det är svinkallt pinsamt länge.
 
- Det här med att svettas... Igår spelade jag och Patrik badminton, träningsvärk i högerarm!!!
Imorn har jag bokat date med branta backen en bit bort. Huvaligen!
 
- Jag har spunnit 100 g Polworth och kamel. Singeln har vilat sen i söndags, det börjar bli dags att klura ut hur man plyar på slända...
 
Ptja, det är på ett ungefär planen iallafall. Sen får vi väl se vad som faktiskt händer.
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin