weekend plan

 
Glad midsommar!
Och glad semester! (Ja, jag har semester  ^^ )
 
Jag startade semestern igår med ett besök på relaxen på badhuset, sen slockade jag vid halv nio och sov mer eller mindre ostört till 10 idag på förmiddagen.
Perfekt start!
 
Resten av helgen och sommaren.... Ja... jag orkar faktiskt inte planera och styra, men:
 
- Jordgubbar missbrukas i tapper takt!
 
- Vila, sömn och återhämtning!
 
- Flytande glädje i aluminiumburk :D
 
- Diverse stickprojekt. Vem är förvånad?
 
- Det går bättre, snabbare och längre (ja, ni fattar vad jag menar även om grammatiken just tröt) än någonsin!
I onsdags satte jag nytt distansrekord (12 km) och den inledande milen på ny bästatid (som dock inte registreras i dataprogrammet eftersom det var annan distans....)!!!
 
- Blommor, sommar och natur. Jag tänker njuta så mycket jag bara orkar!
 
Och härja med brorsönerna, fixa färdigt all tvätt i tvättstugan, sjunga med i underbar nationalromantik osv.
 
Trevlig midsommar och sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin