blah blah

 
Hej fina ni.
Förlåååååt, jag har inte glömt bort er!
Det är bara väldigt mycket.
Jag är vårtrött, eller nåt. Sjukt trött, värkig. Och väldigt mycket tankar och känslor. Ojojoj...
Och inte helt lugnt på jobbet, stoooor omorganisation på gång och det känns som att jag inte har nån fast punkt att sätta ner fötterna på. Jag behöver ta ett par djupa andetag, men jag hittar ingen luftficka.
Det är inte superbra stämning... Och jag vill inte skita ner bloggen. Och jag orkar inte riktigt skrapa ihop inspiration till trevliga blogginlägg. Och det får faktiskt vara okej!
Det är okej att känna, det är okej att säga vad man känner och det är okej att skita i det ibland. Också.
 
Livet...
 
Ptja. Några bilder från veckan. Rätt mycket garn. Skönt.
 
Hoppas ni har det bra!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin