skew

 
 
 
Skew socks, i garnet Austermann steps är klara!
Vilken spännande stickning!
Jag förstår fortfarande inte riktigt hur de är konstruerade.
När jag kommit halvvägs upp på foten på socka nummer två mätte jag den mot den första för att se hur långt jag skulle sticka, och upptäckte att mönsterpassningen var kuslig!
Eftersom garnet är ganska omväxlande hade jag nämligen tänkt att jag inte ens försöker ge mig på att matcha ränderna. Så det är tydligen så man ska göra!
Ytterligare ett par varma sockor till samligen, och gode tid va skönt de sitter på foten!

Kommentarer
Anonym säger:

fina!!

2014-04-01 | 12:18:42
Rikard säger:

Snygga!

Svar: tack!
maja

2014-04-03 | 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin