miss



Jag var lite misspepp igår, och glömde att jag hade tagit en bild jag tänkte visa.
Jag satt istället och grät och gruvade mig över ett projekt som behövde bli klart (som blev klart, till slut, bilder kommer senare under dagen) och kände mig dessutom ful som stryk.
Äntligen fredag, liksom!

Så för att ge mig själv ett andingshål gick jag ner till macken och köpte en P-max och en påse popcorn.
"Något lättlagat ikväll" konstaterade killen bakom disken. Det tyckte jag var kul.

Jo, iallafall, det bilden vill visa på är att jag från sovrumsfönstret kan se mina adventsljusstakar i köksfönstret via grannens fönster. Det tycker jag är lite mysigt faktiskt. Bredvid min axel där, alltså.

Ja, tack för visat intresse.

Kommentarer
Helena säger:

Hihihi ännu mer lättlagat om ens svärmor poppar popcornen!

2011-12-03 | 19:47:02
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin