elise



Får jag lov att presentera min första riktiga kofta?
Och med riktig menar jag inte riktigt det jag säger, trefilmskoftan är också en riktig kofta, nästan ännu mer eftersom jag hittade på en själv. Men den kändes lite hittepå att sticka.
Denna koftan är det nån annan som tänkt ut och kändes mer på riktigt att sticka.
Järbos Elise, modell D, för den det intresserar.
Ett blandgarn (akryl/bomull) från YP.
Och jag är nöjd :)
Fast jag måste ändå tycka att det är lite märkligt att en storlek S i ett mönster som går från XS till 2XL blir så här pass stor...
Fast skitsamma. Nu ska jag och fina koftan dricka te.

Kommentarer
M säger:

Du ser mindre nöjd ut på bilden. Men fin kofta

Svar: men har du inte märkt att det är min grej att se svår ut?
maja

2013-04-15 | 14:14:05
Anonym säger:

aaa du är bra svårflörtad du

Svar: mhm!
maja

2013-04-15 | 16:42:58
M säger:

Ja de ser rätt stor ut faktiskt. Kan man göra annat än å dricka Te i den?

Svar: sjunga i kör går finfint
maja

2013-04-15 | 17:43:35
Rikard säger:

Tjusigt!

Svar: tacktack!
maja

2013-04-15 | 23:10:05
Helena säger:

Fin kofta! Den klär dig! :)

Svar: tacktack :)
maja

2013-04-23 | 21:40:19
Bloggadress: http://roe.laff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin