weekend plan




- Superseriös konsert med 200 man stark kör och orkesterföreningen. Och Ove Gotting. Bara en sån sak.
Tackvare rockmässan och en missad övning har jag övat Bach och Larsson ungefär t v å gånger... Nåja.
 
Svarttorps kyrka 18.00 söndag. (Gränna på lördag, men då är inte jag med.)
 
- Sannolikheten att jag ser till att skaffa mig träningsvärk i helgen ökar dramatiskt om jag bloggar om att jag borde.
Hemmatränning FTW!
 
- Nästa (lite mer) seriösa projekt skall läggas upp. Detta ska bli spännande. Jag återkommer.
 
- Nytt försök att byta däck.
 
- Ska ta tag i nervositeten och plocka ihop nåt slags sångprogram inför LO´s årsmöte på torsdag.
 
- Jag och mamma ska på nåt med Måns Möller. Både jag och mamma är lite skeptiska inför fenomenet Måns. Men jag hoppas att det här bli bra ändå. Tillställningen får symboliseras av plåtasken (eller är det månne zink?) jag fått av mamma. "Oh my God! My mother was right about everything!"
 
- Sista fuskchenillenystanet ska stickas in i pläden som börjar bli klar. Bra skit.
 
Ungefär så. Kan bli bra.
 
 

Kommentarer
pälä säger:

hans sanna he-em är saaaagan, hans själ är lyra och dikt......

Svar: dock gör han utan klagan sin pliiikt
maja

2013-04-22 | 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin