butiken är öppen

Härliga tider!

Detta har hänt:
-Sleepover / filmmaraton med en sk. ny-gammal vän. Ljuvligt.
-Jobbsamtal och viktiga möten.
-Familjelunch
-Häng på Brunnen
-Shopping

Jag har handlat frukt och grönt i en mysig fiskbutik. Billigt och fräscht. Hoppas jag. Körsbären hade dock en lätt fiskarom.
Jag har också handlat en vaxduk som jag har tänkt slakta och lägga in som motsvarande hyllpapper.


My stash.

Imorgon börjar Vätterfesten. Det blir kalas i dagarna tre på beachen.
365 är där och leker med dig, om du pallrar dig dit. Jag kommer vara där.

Idag måste jag städa. Jag väntar finbesök.
Jag funderar också på att ta tag i projekt vaxduk, att ta tag i projekt byråmålning.
Jag borde fortsätta karda ull och jag borde jobba med texter.


"Nej, jag har dem bara för syns skull...."

Trackback
Follow on Bloglovin