Okloka val

Idag gick jag upp skittidigt.
Jag kröp i mina lökigaste mysbyxor och hasade ut i köket, tände massa ljus och började koka te och plocka fram frukost. Jag vet inte riktigt vad som hände, men när jag till slut var klar med frukosten hade jag tvingat i mig 4 mackor med pesto (istället för smör - SJUKT GOTT!!), ost och mängder av gurka, ett hårdkokt ägg, youghurt med hemgjord müsli, en halvliter juice och en halvliter te.
När klockan slog sju var jag mätt och stressad. Jag fick på mig kläder snabbt och rusade till bussen.

På jobbet idag blev det en massa promenerande. Det gick så bra så jag blev stursk och sen hade jag ganska ont. Surt...
Nu ikväll målade jag min byrå.
Och satte mig på huk för att komma åt bättre. Galet dålig idé...
Nu sitter jag på min rumpa resten av kvällen.



På tork.

Kolla in 365jkpg igen. Det är kul.

Trackback
Follow on Bloglovin