dagens fika

Hostan... Vad ska man säga?

Ja, jag har ingen inspiration till något alls längre. Allt jag gör är att hosta.
Elias ringde idag, sen gick jag och hämtade Rikard. Kostade bara knappt niehundra spänn.
Jaja, jag passade på att åka och handla lite mat och annat trams, hostade så det ekade över hela maxi.
Charmigt.
Längst ner på en hylla vid golvet, liksom längst bak i ett hörn, där kikade jag av någon outgrundlig anledning, och där stod en nätt samling temuggar för fem spänn styck. Så jag slog till på två stycken. Lite trevlig 70talskänsla med somriga blommor.
Sen åkte jag hem och fortsatte hosta.
Sen tog jag en fika och glodde på Erik och Mackan, snygga och smärta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin